iza wrote:ki'babas wrote:
Hei Iza, velkommen til vårt eget private galehus, håper dem ikke gir deg skrekken allerede i Helegrod
Mange takk, forhåpentligvis tar jeg ikke skrekken av dette.Nothing I cant handle anyways.
NOT

Caranlonde wrote:iza wrote:ki'babas wrote:
Hei Iza, velkommen til vårt eget private galehus, håper dem ikke gir deg skrekken allerede i Helegrod
Mange takk, forhåpentligvis tar jeg ikke skrekken av dette.Nothing I cant handle anyways.
NOT
Jøss, enda flere nordmenn her

Balcora wrote:Caranlonde wrote:iza wrote:Mange takk, forhåpentligvis tar jeg ikke skrekken av dette.Nothing I cant handle anyways.
NOT
Jøss, enda flere nordmenn her
Shhh ikke si det høygt. Talon har et litt merkeligt syn på oss "nordmen"
Oisann, hvilken oppfatning har han av nordmenn da?
Vi kan vel ikke være verre en de der englishhssssesss. 
Talon wrote:Great run everyone.![]()
Gratz to Iza on getting her Hele set. Gratz to us on the skull, nice rolling Gahhrr.
Cya all next month for a rematch So the HBs can get there skull. Cant believe he went down so quick.
Im so proud of my new armor, it looks really stunning! The raid was quite a laugh indeed, heaps of fun despite having a hard time understanding all the English chit chat and sense of humor.
I guess I will have to get used to it.
Im so ready for another run!Jimhada wrote:
Hope we were not too rough on you Iza. Gratz on coming away with a full Hele armour set.
Seems I got lucky that night.
with a full set of spectacular armor.
You were not too rough on me as Im not scared of entering Helegrod with you very merry bunch again.......or perhaps I should be scared.. 
Feel free to browse and comment at http://www.thehardbiscuits.com/videos/16737It seems that Gus, our special reporter directly embedded with the troups, brought home an exclusive video of the operations.

Users browsing this forum: Bramble, Yahoo [Bot] and 1 guest